понедельник, 4 октября 2021 г.

                                                                05.10

                                                           ФК 8 клас

Тема: Розвиток швидкості

Тренувальні програми будуть ефективними, якщо вони будуть направлені на одночасний розвиток спритності і техніки тактичної майстерності. Разом з тим ми не повинні не забувати про те, що оцінка ступеня спритності будь-якого обґрунтованого рухового завдання не полягає в елементах даного завдання, а визначається виключно по ступеню відповідності їх з навколишнім оточенням, оскільки від її ефективності залежить ступінь успішності рішення реалізовуваної командної задачі.

Аналіз результатів, одержаних при тестуванні футболістів як у неспецифічних, так і в специфічних проявах показав, що у відносно простих рухах міжіндивідуальна мінливість результатів мало залежить від підготовленості спортсмена. Але із збільшенням складності і із зменшенням часу на рішення рухової задачі, міжіндивідуальна варіативність різко збільшується.

Приклад тестових завдань

№ з/п.

Тестові завдання

Юнаки

Гравці команди майстрів

Х

W

Х

W

1.

Біг по прямій – 40 м. (с.)

5,96

5

5,57

3

2.

Біг на відрізку 40 м. з реагуванням на сигнал, що вимагає оббігання бар’єрів

9,83

5

8,31

2

3.

Різниця в часі пробіжки 40 м. із зміною напряму бігу і тієї ж дистанції (40 м.), але по прямій (с.)

3.87

10

2,74

4

4.

Біг по периметру квадрата із стороною 10 м.

10,75

2

9,78

2

5.

Різниця в часі пробіжки по периметру квадрата і часу пробіжки відрізка 40 м. по прямій

4,79

8

4.21

3

6.

Точність м’язового диференціювання (см.)

  

3,89

15

7.

Точність виконання передачі м’яча

  

0,70

28

Зіставлення досягнень в тестах показує, що гравці команд майстрів мають перевагу в рухових завданнях перед новачками.

Відмінність в індивідуальних показниках мають місце тільки в деяких складних тестових програмах.

Але міжгрупових відмінностей не спостерігається в результатах виконання гладкого бігу на 40, тут (t = 0). Проте в завданні на точність виконання передачі м’яча в умовах дефіциту часу відмінності статистично істотні (t > 2).

Видно, що підготовленіші в техніко-тактичному відношенні футболісти мають переваги в основному в специфічних тестах, що визначають спритність; у завданнях, що вимагають максимального (але не специфічного) прояву цієї якості, спортивна кваліфікація позначається мало.

У роботі спеціальну спритність футболістів визначали також за допомогою експертних оцінок. Тренери-експерти в цій ситуації давали оцінку гравцям по критеріях, що відображають основні чинники, що впливають на неї:

  • тактичне мислення;
  • швидкість орієнтування;
  • точність передач і ударів по воротах;
  • координаційні здібності.

https://www.youtube.com/watch?v=5u34xnOwGL0

Комментариев нет:

Отправить комментарий

                                                               25.02                                                             ФК 9 клас Т...