вторник, 31 марта 2020 г.

                                                                       02.04
                                                                  ФК 10 клас
Тема: Техніка захисту
Навчання індивідуальним тактичним діям починається разом з вивченням прийомів техніки захисту. Причому при поясненні особливу увагу потрібно приділити вибору місця відносно нападаючого, моменту початку дії. Навчання повинно завжди проходити в єдиноборстві з нападаючим, якому даються певні завдання.
При навчанні застосування блокування необхідно вирішити два основні завдання: 1) визначити напрямок польоту м'яча і 2) визначити варіанти блокування (рухомого або нерухомого).
Для вирішення першого завдання необхідно підбирати вправи, в яких захисник повинен реагувати на кидки різними способами (блокування зверху, збоку на різних рівнях), з різної відстані до захисника, із застосуванням різних замахів. Спочатку вибір напрямку польоту обмежений певним завданням нападаючому, а потім захисникові доводиться застосовувати блокування м'яча після довільних кидків нападника.
Для вирішення другого завдання захисник повинен мати деякі знання про противника, проявити спостережливість і кмітливість. Крім того, тут необхідно враховувати індивідуальні особливості самого захисника. Для застосування рухомого блокування, тобто випрямлення рук після того, як визначено напрямок польоту м'яча, захисник повинен володіти неабиякою швидкістю і реакцією. Для застосування нерухомого блокування, захиснику не обов'язково бути дуже швидким, але від нього вимагається знати, який простір загороджувати від того чи іншого нападаючого і певна незіграність з воротарем.
Навчання груповим діям починається разом із вивченням групових дій нападу. Все навчання будується на протидії нападаючим. Коли потрібно уточнити будь-яку групову тактичну дію захисту, необхідно щоб нападники виконували тільки ту дію, яка змушує захисників застосувати конкретний контрприйом. Для вивчення, наприклад, перемикання нападники можуть виконувати заслін, приховану зовнішну взаємодію; для підстраховки ніжні паралельні дії; для прослизання - особиста опіка і т.п. Розпочинають навчання з сумісної дії двох гравців, а потім трьох і більше.
Навчання командним діям починають з ознайомлення з розстановкою гравців різного амплуа в різних системах захисту. Удосконалення командних захисних дій потрібно вести відповідно до принципів, які прийнятні для всіх видів і способів захисту: створення чисельної переваги, припинення передачі і принцип протиходу. Зіграність оборони, її агресивність будуть залежати від того, наскільки грамотно гандболісти дотримуються цих принципів в конкретній боротьбі з противником. Керуючись ними та аналізуючи вибір позиції, можна оцінити правильність дій захисника в тій чи іншій ситуа
Групові дії в захисті
Групові дії у захисті - це взаємодії двох трьох гравців, спрямовані на те, щоб найкращим чином допомагати один одному в окремих ігрових ситуаціях, протидіючи нападаючим. Групові дії - це підстраховка, перемикання, прослизання, розбір.

Командні дії в захисті
Командні дії поділяються на три види: особистий, зонний і змішаний захист. Уміння гнучко застосовувати різні види оборони своїх воріт дає переваги команді у боротьбі за перемогу.

Навчання тактики
Навчання тактики починається із загального знайомства з грою, Тренер знайомить своїх учнів з основними правилами гри, формулює завдання, які повинні вирішуватися в грі, розучує основні прийоми ведення гри. Проводиться гра в гандбол за спрощеними правилами, формулюються завдання, які повинні вирішуватися в грі, розучуються основні прийоми ведення гри. Щоб дати конкретне уявлення про спортивну діяльності, проводиться гра в гандбол за спрощеними правилами. Далі приступають до вивчення окремих тактичних дій, спочатку індивідуальних, групових, а потім і командних. У результаті всі вивчені дії складуть основу певних тактичних систем ведення гри. Така закономірність переходу від загального до конкретного і назад має місце і при навчанні командним діям.
Розучування будь-якого тактичного дії має таку послідовність: 1) розповідь або показ на схемі або макеті, 2) розучування схеми дії безпосередньо на майданчику з пасивним противником (супротивника можна позначити стояками); 3) те ж, але з активним противником, який діє за певним завданням; 4) те ж, але з активним супротивником і в змагальній формі; 5) закріплення у двосторонній грі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

                                                               25.02                                                             ФК 9 клас Т...