28.04
ФК 6 клас
Тема: Повторенння техніки стрибка у довжину
ФК 6 клас
Тема: Повторенння техніки стрибка у довжину
- 1. Підскоки на правій і лівій нозі в приседе з одночасним випрямленням ноги вперед при зміні положення. Ступні ніг «взяти на себе».
- 2. Поштовхом двох стрибки в довжину з місця на складені один на одного гімнастичні мати (висота 40-50 см). Після відштовхування виконати угруповання (кілька нахиливши плечі) і, випрямляючи ноги, приземлитися в положення сива на сідниці.
- 3. Стрибки в довжину в кроці з 3-5 кроків розбігу на складені один на одного гімнастичні мати (висота 60-80 см) з викиданням ніг вперед і приземленням в положення сива на сідниці.
- 4. Стрибки в довжину в кроці з 3-5 кроків розбігу. В середині польоту виконати угруповання, виносячи поштовхову ногу вперед до махової і приймаючи положення перед приземленням (тулуб трохи нахилений вперед, ноги злегка зігнуті в колінах, руки опущені). Приземлитися і вийти вперед, згинаючи ноги і піднімаючи руки вперед.
- 5. Стрибки в довжину з місця (в яму з піском). Після відштовхування виконати угруповання і, випрямляючи ноги вперед, приземлитися. Після торкання п'ятами поверхні піску ноги зігнути, прагнучи пронести таз вперед за лінію торкання піску ногами.
- 6. Стрибки на місці вгору, відштовхуючись обома, з виконанням угруповання (підтягти зігнуті ноги колінами до грудей).
- 7. Багаторазові стрибки через перешкоди (40-50 см), розставлені один від одного на відстані 80-100 см. У момент польоту над перешкодою виконати угруповання. Вправу можна виконувати і з междускокамі.
- 8. Багаторазові стрибки на місці вгору, відштовхуючись двома ногами з підйомом майже прямих ніг вперед-вгору на рівень тазу. Тулуб при цьому трохи нахиляти вперед.
- 9. Імітація угруповання і руху ніг при приземленні: з положення упору лежачи з опорою на предмети висотою 30-40 см, згинаючи ноги, прийти в положення упору ззаду.
- 10. Стрибки в довжину з 3-5 кроків розбігу, приземляючись за паперову стрічку, покладену на передбачуваному місці торкання п'ятами поверхні піску.
- 11. Стрибки в довжину з 5-7-9 кроків розбігу, виконуючи відштовхування від гімнастичного містка, через перешкоду (що перекидається бар'єр, натягнута гумова стрічка) висотою до 60 см, встановлений на відстані 1/2 дальності стрибка. Угруповання починати тільки після прольоту над перешкодою.
- 12. Стрибки в довжину з 5-7-9 кроків розбігу через планку або натягнуту гумову стрічку, встановлену на висоті до 60 см. Планка розташована на відстані 130-150 см від місця відштовхування.
- 13. Стрибки в довжину з 7-11 кроків розбігу через 2 перешкоди. Відстань від місця відштовхування до першої перешкоди і між перешкодами визначає вчитель в залежності від цільового завдання, яке ставить перед учнями: збільшення кута вильоту, більш активне просування в відштовхуванні, збільшення фази польоту в кроці і т.д.
- 14. Стрибки в довжину з 7-9-11 кроків розбігу на результат.
На уроках легкоатлетичних стрибків вчитель фізичної культури звертає особливу увагу і на розвиток швидкісно-силових якостей займаються, пропонує їм вправи, спрямовані на розвиток м'язів ніг, стрибучості. Серед вправ, що застосовуються з цією метою, є багато вже відомих учням. Це стрибки на двох ногах на місці і через перешкоди; стрибки з висоти з наступним подоланням перешкод або стрибком вгору, торкаючись орієнтира; вистрибування з полуприседа (одноразові і багаторазові); вистрибування вгору, відштовхуючись ногою, поставленої на піднесення; почергові відштовхування вгору-вперед.
З нових вправ використовують наступні.
Серії навчальних завдань.
- 1. Розвиток рухових якостей:
- а) біг з максимальною швидкістю 30-40 м. Виконувати завдання 4-6 разів;
- б) біг на місці з високим підніманням стегон, темп максимальний. Виконувати завдання 3 рази по 5-7 с;
- в) І.П. - стоячи на носках на краю лавки, розташованої уздовж гімнастичної стінки, тримаючись за неї руками, згинання та розгинання ніг в гомілковостопному суглобі. Виконувати завдання в 3-4 серіях по 15-20 разів - дівчатка; 2-3 серії по 8-10 разів на кожній нозі - хлопчики;
- г) І.П. - сидячи на лавці, ноги закріплені, руки за голову, нахили вперед і назад. Повторити завдання в 2-3 серіях по 8-10 разів - дівчинки, 10-12 разів - хлопчики;
- д) присідання на одній нозі. Повторити завдання 2-3 серії з майже максимальною кількістю присідань в кожній;
- е) вистрибування вгору на двох ногах з присідаючи. Повторити завдання в 2 серіях по 10-12 разів;
- ж) підскоки на одній нозі, виконувані в парах, стоячи обличчям один до одного. Партнер підтримує ногу, підняту вперед іншим учням, за п'яту. Підскоки виконують за рахунок роботи м'язів гомілковостопного суглоба і гомілки. Амортизація при приземленні за рахунок згинання ноги в колінному суглобі мінімальна. При виконанні подскоков бажано не торкатися п'ятою опори. Повторити завдання 2-3 рази по 25-30 підскоків на кожну ногу;
- з) багаторазові стрибки в довжину з місця на обох ногах з просуванням вперед по розмітками, розташованим на відстані 80 - 90 - 100 - 110 см один від одного - дівчатка, 80 - 100 - 120 - 140 см - хлопчики. Повторити завдання 5-6 разів по 8-10 м зі зміною темпу руху;
і) спригіванія з висоти 60 см на обидві ноги і потім швидке перестрибування через перешкоду висотою 40-60 см - дівчинки. Виконувати завдання в 2-3 серіях по 8-10 стрибків;
- к) спригіванія з висоти 40 см на одну ногу і подальше швидке перестрибування через перешкоду висотою 30-40 см - хлопчики. Виконувати завдання в 2-3 серіях по 8-10 стрибків, відштовхуючись по черзі то однією, то іншою ногою;
- л) стрибки з ноги на ногу - многоскоки. Повторити завдання в 3-4 серіях по 12-15 м;
- м) біг зі швидкістю 50%, 60-70%, 80-90% від максимальної з позначенням відштовхування - стрибок в довжину в «кроці» через 3, 4, 5 з після початку бігу; стрибок виконувати в момент, коли, на думку займається, закінчився час, вказане учителем. Виконувати завдання в 3 серіях по 3 спроби з вказаною швидкістю і часом до відштовхування. Після кожної спроби виробляти коригування здібностей учнів керувати рухами в часі.
- https://www.youtube.com/watch?v=hjlDfLrqVmg
- https://www.youtube.com/watch?v=fleKbrPo0Sc
Комментариев нет:
Отправить комментарий