суббота, 25 апреля 2020 г.

                                                                                29.04
                                                                          ФК 5 клас
Тема: Навчання техніці і тактиці нападу
Основним методом тренування в тактиці є багаторазове повторення знайомих і розучуваних вправ, розрахованих на вдосконалювання й розширення техніко-тактичних умінь футболіста. У результаті такого тренування у футболістів створюються відповідні рухові динамічні стереотипи, що і є фізичною сутністю тренування в тактиці. Для вдосконалювання техніко-тактичних умінь футболісти тренуються: - у діагональних, поперечних, поздовжніх, дугоподібних передаваннях м'яча; - у довгих, середніх, коротких передаваннях м'яча; - у передаваннях м'яча по землі, по повітрю; - у передаваннях м'яча «на партнера», «у зону»; - у веденні м'яча й обведенні; - у відкриванні «на швидкість», за допомогою фінтів; - у переміщеннях з м'ячем і без м'яча; - у накриванні футболістів команди супротивника й зони; - у виходах на перехоплення м'яча; - у страхуванні й взаємострахуванні; - у комбінаціях передавання м'яча з веденням і обведенням, відкриванням і закриванням, переміщеннями в парах, трійках і інших позиціях (початкові, штрафні, вільні, кутові удари, викидання м'яча, удар від воріт). Удосконалювання тактичних прийомів гри протікає залежно від місця, яке займає футболіст у грі (воротар, захисник, нападник), різних систем гри (1-3-2-5, 1-3-3-4, 1-4-2-4 і ін.), методів ведення гри (атаки широким фронтом, через центр, зонний захист і ін.). Удосконалювання в тактиці здійснюється за допомогою ігор, ігрових і спеціальних вправ. У практиці широко використовуються спортивні ігри (хокей, ручний м'яч, баскетбол), ігрові вправи (3×1, 3×2, 3×3, 4×3, 5×5) і інші спеціальні вправи у передачах, веденні, обведенні, перехопленнях м'яча, у виборі позиції, у відкриванні й закриванні, у страхуванні й взаємострахуванні, у комбінаціях. Вправи для вдосконалювання в тактиці найбільшою мірою даються одночасно й для вдосконалювання техніки гри, наприклад, при вдосконалюванні в передаваннях м'яча, одночасно футболісти тренуються в ударах, зупинках м'яча, у переміщеннях, «відкриванні» і «закриванні» і т. д. Такі вправи можна розглядати як чисто тактичні. Щоб додати тій або іншій вправі тактичний характер у передаваннях м'яча, звертається головна увага не на техніку виконання футболістом ударів і зупинок, а на напрямок і своєчасність передавань. Вправи для навчання 1. Передавання м'яча в парах: уздовж поля, поперек і по діагоналі, по землі й повітрю, на різній висоті. Передавання безпосередньо гравцеві, на вільне місце, з недодачею. 68 2. Ведення м'яча в парах, трійках, без змінення й зі зміненням місць, з різною швидкістю пересування, без опору й з опором. 3. Ведення м'яча в парах, трійках з обведенням і з наступними ударами по воротах. 4. Один футболіст веде м'яч, партнер рухається в тому самому напрямку, але в 10–12 м від гравця, який веде м'яч. Направний передає м'яч партнерові, що в одне торкання повертає йому м'яч. Це саме виконується за участі третього футболіста, що заважає виконанню передавань. 5. Три футболісти в межах штрафного майданчика захищають ворота, інша трійка футболістів атакує ворота, міняючись місцями. 6. В атаці на одні ворота беруть участь 5 футболістів, від 3 до 4 з них (крім воротаря) захищають ворота. Атака ведеться безперервно до втрати м'яча або взяття воріт. Після втрати м'яча або взяття воріт нападники знову починають атаку з центра поля. Вправи ускладнюються кількістю нападників, кількістю торкань до м'яча й способом передавань м'яча (по землі, по повітрю й т. д.). 7. Троє проти двох. На певній площі розміщуються гравці, які зобов'язані передавати заданим способом м'яч один одному, роблячи певну кількість торкань по м'ячу так, щоб направні (2 гравці), розташовані в середині майданчика, не оволоділи м'ячем або не торкалися його. Якщо м'яч покине межі майданчика або направний доторкнеться або відбере м'яч, то направний стає на місце того гравця, що невдало виконав передавання. У вправі може брати участь різна кількість футболістів (3×1, 4×2 і т. д.) і можуть застосовуватися різні способи передавань, відбирання м'яча, різні розміри й форми майданчика. 8. На площі 30 м грають троє проти трьох з нейтральним, який постійно приєднується до групи футболістів, що володіють м'ячем.

 https://www.youtube.com/watch?v=7YzkaVsSRB8
 https://www.youtube.com/watch?v=WSMlEFJI9VU
 https://www.youtube.com/watch?v=1x7B6h9v2mg

Комментариев нет:

Отправить комментарий

                                                               25.02                                                             ФК 9 клас Т...