воскресенье, 3 октября 2021 г.

                                                                      04.10

                                                                ФК 5 клас

Тема: Розвиток спритності

Для розвитку спритності та координаційних здібностей застосовуються складні,нетрадиційні вправи, які відрізняються від звичайних новизною, необхідністю прийняття миттєвих рішень: рухливі та спортивні ігри, елементи акробатики, гімнастики, різноманітні естафети, а також вправи з введенням нестандартних вихідних положень, зі зміною швидкості та темпу рухів, із дзеркальним виконанням, зі зміною стандартного виконання, з ускладненням звичайних дій допоміжними рухами, із комбінуванням звичайних дій у незвичайних поєднаннях, із введенням допоміжних сигнальних подразників, вправи, що вимагають швидкої зміни дій, зі зміною просторових обмежень, в яких виконується дія, з використанням природних і штучних умов оточуючого середовища для розширення варіативності рухових навичок. Для підвищення координаційних здібностей використовують вправи, складність рухів яких складає 75-90% від максимального рівня. Інтенсивність роботи змінюється від невисокої на початкових етапах до граничної на етапах 33 удосконалення. Тривалість окремої вправи, підходу (серії повторень одного й того ж руху), завдання (безперервне виконання взаємопов'язаних різних рухів) має широкий діапазон, що зумовлюється поставленим завданням, яке потрібно виконати у кожному конкретному випадку. Кількість повторів однієї вправи, підходу, виконання завдання при нетривалій роботі (до 5 с) може бути досить великою – від 6 до 10-12 разів. При виконанні завдань, які вимагають більше часу, кількість повторів пропорційно зменшується до 2-3 разів. Тривалість і кількість повторів вправи не повинні викликати координаційних труднощів і призводити до серйозних координаційних порушень. Тривалість і характер пауз між вправами може бути від 1 до 2-3 хв. Вони повинні забезпечувати відновлення працездатності і психологічну настройку на ефективне виконання чергового завдання. Відпочинок між вправами може бути як активним, так і пасивним. Конкретні параметри навантаження і відпочинку залежать від координаційної складності вправ, сформованості техніки їх виконання, силових, швидкісних та інших характеристик рухів.

 https://www.youtube.com/watch?v=15P1PcCRcMk


Комментариев нет:

Отправить комментарий

                                                               25.02                                                             ФК 9 клас Т...