05.11
ФК 4 клас
Тема: Розвиток координації
П'ЯТНАШКИ
Мета: розвиток координації рухів, уміння змінювати напрямок руху.
Хід гри
Вибирають за допомогою лічилки ведучого, «п'ятнашку». Діти розбігаються. «П'ятнашка» намагається наздогнати й торкнутися рукою інших дітей.
Той, кого піймав «п'ятнашка», разом із ним ловить інших, обирається новий, хто водить, і гра триває.
СХІДНИЙ ОФІЦІАНТ
Мета: розвиток координації рухів, рівноваги, зміцнення м'язового «корсета» хребта, м'язового апарату стопи.
Матеріал: кубик або книга.
Хід гри
Дитина має розпрямитися, прийняти правильну поставу. Потрібно покласти їй на голову кубик або книгу й запропонувати порухатися праворуч приставним кроком. Потім те саме виконати ліворуч. При цих рухах дитина повинна намагатися не впустити кубик. Виграє той, хто зможе зробити більше кроків.
МИШКИ В КОМОРІ
Мета: тренування швидкості реакції, спритності рухів, уміння орієнтуватися в просторі.
Матеріал: стільці, мотузка.
Хід гри
Діти зображують мишей. Вони сидять на стільцях по один бік майданчика (миші в норах). На протилежному боці майданчика на висоті 40—50 см натягнена мотузка, за якою міститься «комора». Збоку від дітей сидить ведучий, що грає роль кішки.
Кішка засинає, миші біжать до комори, вони пригинаються й підлазять під мотузку. Потім, сідаючи навпочіпки, гризуть сухарі: «хруп, хруп».
Кішка раптово прокидається й біжить за мишами. Миші вибігають із комори та швидко прямують до нірок. Кішка ловить мишей. Піймавши одну, вона саджає її окремо й повторює гру з іншими. Гра закінчується, коли всі миші будуть упіймані.
Після закінчення гри ведучий пропонує всім потягнутися, підняти голову догори: «Ви тепер не мишки, а славні дітлахи й будете добре зростати». При цьому ведучому необхідно контролювати поставу, змикання губ.
ВЛУЧ М'ЯЧЕМ ДО ВОРІТ
Мета: розвивати різнобічну координацію рухів, уміння тримати рівновагу; розвивати рухливість нервових процесів.
Матеріал: 2 стільці або 2 табуретки, рейка (1,5—2 м), м'ячик.
Хід гри:
Ведучий будує «ворота» (на спинки стільців або сидіння табуреток кладе рейку). Перед воротами на відстані 1,5—2 м кладе м'яч. Дитина має взяти м'яч, котити його до воріт і бігти за ним. Пройшовши ворота рачки, дитина розпрямляється, доганяє м'яч і, поклавши його на колишнє місце, сідає відпочивати.
Більш складний варіант: гру можна проводити на час. При цьому треба стежити за тим, щоб дитина бігла за м'ячем, зберігаючи пряму поставу, не горблячись.
ПЕРЕСТУПИ ЧЕРЕЗ МОТУЗКУ
Мета: розвивати координацію рухів, спритність; сформувати навичку переступання перешкоди.
Матеріал: мотузка, стільці.
Хід гри
Простягається й закріплюється мотузка на відстані 10—15 см над підлогою. Дитина сидить на стільці у 3—5 м від мотузки. За командою ведучого вона йде та переступає мотузку, потім повертається й знову переступає мотузку — і так, поки не переступить її по всій довжині. Якщо дитині це важко, то можна зробити 3—4 переступання.
Гру краще виконувати під ритмічну музику або плескання ведучого, що супроводжують кожне переступання через мотузку.
Ведучий має контролювати правильність постави й змикання губ (рот повинен бути закритий).
Починати можна з одного боку мотузки, а на іншому боці, на стілець, до якого прикріплена мотузка, можна покласти приз.
Комментариев нет:
Отправить комментарий