09.02
ФК 5 клас
Тема: Навчання вибору позиції
Навчання
групових тактичних дій здійснюється після
ретельного засвоєння основних елементів індивідуальної тактики нападу й
захисту. Процес навчання починається з найпростіших взаємодій двох нападників:
спочатку під час чисельної переваги (2x1), а потім при чисельній рівновазі із
захисниками (2x2). Згодом вивчають взаємодії трьох баскетболістів у грі 3x2 і
3x3.
Дії двох нападників
проти однакової кількості захисників вивчаються в такій послідовності: передача
– ривок прямо і зі зміною напрямку; заслін
– спочатку статичний, а потім – заслін з наведенням.
Взаємодії трьох нападників
засвоюються в такій послідовності: звільнення одного із гравців від опіки
шляхом застосування заслону; звільнення від опіки суперників за допомогою
перехресного ривка – пересічення; звільнення від опіки суперників за допомогою
взаємодії «мала вісімка».
Опанування тактичних
взаємодій відбувається традиційно: після пояснення прийому, що вивчається, його
виконують у полегшених умовах, згодом вправи ускладнюються за рахунок введення
пасивно або активно діючих суперників. Закріплюється прийом в ігрових вправах і
під час двосторонніх ігор.
Для навчання тактики гри
виключно важливе значення має дотримання дидактичного правила – від головного
до другорядного. Це означає, що на початковому етапі багаторічної підготовки
навчання має розпочинатися з основних елементів тактики гри. Засвоїти тактику
гри можна двома способами. Перший з них полягає у тому, що спочатку вивчаються
окремі елементи, які згодом удосконалюються у грі. Після цього переходять до
вивчення нового матеріалу. Такий спосіб називається аналітичним, він
визначається формулою: вправи – ігри – вправи.
Другий спосіб навчання передбачає
ознайомлення з діями та засвоєння їх безпосередньо у грі, після чого переходять
до ізольованого вивчення та подальшого вдосконалення дій у грі. Такий спосіб
називається синтетичним, він визначається
формулою: гра – вправа – гра.
https://www.youtube.com/watch?v=fnlhdEMTRrs
Комментариев нет:
Отправить комментарий